Pages

Thursday, 18 May 2017

Разреваващото Книжно Предизвикателство


Хей хей :)

От толкова време си мечтая да имам време да участвам в някой готин и забавен книжен маратон, че с Нат от Претрупаното Книжно Рафтче и Ваня от Ari's Dreamy Place решихме сами да си създадем един! Идеята на четатона ни е да разбием на пух и прах насъбралите си купчинки с книги, които имаме, защото вече са толкова много, че се опитват да ни превземат! Имамо само едно правило и то е да не се купуват никакви нови книги - все пак, нали целта ни е да ги намалим?

Подготвили сме ви 7 категории + 1 бонус за онези смели книжни дракони, които искат да се предизвикат още повече! Тъй като аз преди няколко дни приключих със сесията си и разполагам с повече свободно време от обичайното, ще се опитам да покрия всички категории. Даже изчислих, че трябва да чета средно по 340 страници на ден, което въобще не е малко! Особено предвид факта, че ще имам гости уикенда. Явно няма да се спи много :D

Без повече приказки обаче! Нека ви покажа кои книги съм решила да включа:

1. Детска книга, която така и не прочете като малък

Като малка никак не четях книги или истории за Дядо Коледа, затова и в тази категория реших именно коледна книга да избера. Знам, че е доста извън сезона, но какво да се прави? Наистина нямах нищо друго подходящо.


2. Книга от over-hyped автор

След като прочетох "Двор от рози и бодли" на Сара Маас, много исках да започна с другата й поредица, за да видя как стоят нещата там. Не знам защо, но имам някакво шесто чувство, че Селена ще ми допадне много повече от Фейра. Вие коя поредица харесвате повече?


3. Книга, която си се заклел никога да не прочетеш

Не бих могла да кажа, че има книга, която чак съм се заклела да не прочета никога, но определено със сборниците с разкази въобще не се разбираме. Пробвала съм няколко и почти никога не са ми харесвали особено. Ще ми бъде интересно дали Тери Пратчет ще се справи с тази тежка задачка.


4. Книга от нов автор за теб

Никога не съм чела нищо от Карлос Луис Сафон, а е доста популярен и съм чувала много позитивни коментари за творчеството му. Реших да дам шанс на "Принцът на мъглата", защото мисля, че съм в насгроение за нещо мистериозно. Вие запознати ли сте със Сафон?


5. Книга, чиято корица те е привлякла

Как да не хареса човек тази корица? Тя просто лъха на позитивност, усмивки и смях! Носи ми много шареност и цветност :) Пък и много харесах другата книга на авторката - "Всичко, всичко", така че предполагам, че и тази ще ми допадне.


6. Книга от издателство, от което си се олял със закупените книги

Покрай промоциите на издателство Сиела определено се залях с не малко книжки, които само си чакат реда да бъдат прочетени. Реших да избера най-кратката обаче, за да не се натоварвам излишно. Чела съм "Човек на име Уве" на Бакман и не бях особено очарована, но се надявам Брит-Мари да ми допадне.


7. Книга, която е в купчината ти за четене от минимум 3 години

Нямам книга, която чак от толкова дълго време да стои на рафта ми, затова ще дам шанс на "Паднали кралства" на Морган Роудс, защото я имам от прекалено много време и ми се иска да видя защо е толкова обичана и популярна.


8. Дочети книга, която те мъчи и е отдавна в твоя currently-reading лист?

От почти два месеца се опитвам да стигна до тази книга, но все изникваше нещо. Я изпити, я срещи с приятели, я други книги. Мисля, че е крайно време да я направя приоритетна и да я завърша!


Вие ще се включите ли в маратона? И ако да, то какво ще четете?

Посетете страничката на събитието във фейсбук: ТУК

Усмивки и панди,
Криси

1 comment:

  1. Къде и кога ще се проведе маратона?

    ReplyDelete