Pages

Wednesday, 10 May 2017

Изгледани филми [Април 2017]



Хей хей!

От много време ми се иска да ви разкажа за филмите и сериалите, които съм гледала напоследък, защото много обичам да гледам и определено някои си заслужават споменаването! Днес най-после се престраших и ще ви споделя какво гледах през април. Дано ви е интересно и не забравяйте да споделите в коментарите вие какво сте гледали и ви е харесало.


"Красавицата и Звяра" 


Филмът беше просто прелестен! От малка много обичам анимираната версия основно защото за първи път намерих принцеса, която чете, а не се конти само пред някое огледало. Огромен фен съм на Бел като образ и смятам, че Емма Уотсън се справи повече от невероятно със задачата си да придаде дух на героинята си. Всички останали актьори също изиграха ролите си прекрасно и допринесоха за атмосферата на филма. Ако все още не сте го гледали, то определено го направете, защото наистина си заслужава! 




"Бебе Бос"


Бебе Бос беше лек, приятен, забавен, но не особено запомнящ се филм. Идеята, че група бебета биват избрани да контролират разпределението на останалите, не е лоша, но някакси не ме грабна самият начин, по който са я представили. Имаше много смешни и комични моменти, но като цяло за мен беше посредствен. И бебето малко ме плашеше, честно казано :D 




"Бързи и яростни 8"


"Бързи и яростни" за мен са религия, колкото и преувеличено да звучи. Бях много малка, когато изгледах първата част и от тогава бях зарибена безвъзвратно! Обожавам всички герои, особено Лети и Дом! Любовта ми към поредицата всъщност се корени в акцента, който поставят върху семейството и че не винаги сте свързани кръвно с хората, които са най-важни в живота ти. 
Осмата част на мен страшно много ми хареса! Стори ми се, че в нея бяха залегнали доста повече на хумора и по-реалистичните екстремни сценки с коли (че в миналия бяха като от магическо шоу някои :D ). За пореден навързаха семеен елемент, който на мен ми хареса и смятам, че дойде доста на място в самата история. 
Определено го гледайте! Salud, mi familia <3




"Пасажери"


Много любим! Успя да се нареди в списъка ми с филми, които бих препоръчала на всекиго, защото съобщението, което носят, е важно! Макар и игран само от трима човека и робот, филмът е изграден много добре. По никакъв начин не се усеща липса на актьори, нито пък става скучно. Повдига доста етични въпроси относно пътуванията в космоса, преселването на друга планета, ролята на машините в нашето общество, самотата и много други. Крис и Дженифър се допълват идеално в ролите си и смятам, че са направили нещо много красиво. Силно препоръчвам с две ръце!


Пишете ми, ако сте гледали някой и какво мислите!

Усмивки и панди,
Криси

3 comments:

  1. Гледала съм единствено Бързи и ярости , но и за мен филмът си е класика и макар вече доста да прекаляват с ефектите през цялото време не отлепих очи от екрана и бях под напрежение . Определено ми хареса :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Напълно съм съгласна, че на моменти ефектите са в повечко, но пък те донякъде допринасят за епичността на филма :)

      Delete
  2. Изгледах "Пасажери" още когато излезе и много бързо се превърна в един от любимите ми филми за годината. Другият филм от списъка ти, който съм гледал, е "Красавицата и звяра", който също ми допадна, но нещо много ми напомняше на анимираната версия и затова може би не останах супер впечатлен. :)

    ReplyDelete