Pages

Sunday, 7 May 2017

Открих и заобичах [Април 2017]



Хей хей :)

Днес искам да ви разкажа за нещата, които открих и заобичах през месец април. Предполагам, че това се вписва в категорията "месечни любимци" или нещо подобно, но на мен любимци ми звучеше някакси много обикновено и обобщаващо, затова реших да изменя по мой начин заглавието на тази тема.

Април мина бавно и мъчително. Цял месец бях затворена вкъщи, учейки по цял ден почти, защото сесията ми започна в края на месеца. Да ви кажа честно, шест изпита хич не са малко. Особено пък ако са по биология, но важното е, че и това премина (почти).

Аз си падам по организирането и структурирането на неща, така че бих искала да разделя открията си на групи. И без повече приказки, нека започваме!

Книги

Няма да съм аз, ако не започна първо с книги, нали? <3 Този месец прочетох не малко книги, имайки се предвид, че беше сесийно време. Влюбих се обаче само в 2. Едната е така известната стихосбирка "Milk and honey" на Rupi Kaur, която толкова много ми хареса заради своята искреност и дълбока автентичност. Стиховете бяха толкова сурови и истински, сякаш слушах нечия история и всички трудности в нея. Силно препоръчвам!



Другата книга, която ме спечели и остави траен белег, е "We are okay" на Nina LaCour, която проследява живота на момиче, което отива в университет, но носи тежестта на миналото си с нея. Ако си търсите книга, която се фокусира върху развитието и характера на героите, а не толкова върху действие, то определено хвърлете око!



Филми и сериали

Най-после в началото на месеца изгледах "Пасажери" и толкова много се влюбих в този филм! Макар и игран само от няколко човека, той определено успява да създаде една невероятна атмосфера! Поставя и доста етични въпроса, а пък аз обичам филми, които те карат да се замислиш за някои неща, по-големи от самия теб.



През април завърших и сериала "Call the midwife", който просто ме грабна толкова много, че съм напълно убедена, че ще си го гледам отново и отново за в бъдеще! Разказва се за група акушерки и монахини, които живеят в гето-квартал в Източен Лондон през 50-те години на миналия век. Това, което ме спечели, бяха отношенията между самите герои и в какъв детайл бе представено абсолютно всичко. Ако обичате исторически сериали, то определено ви препоръчвам този.



Музика

Ще бъде голяма лъжа, ако кажа, че не съм и аз от всички онези хора, които луднаха по "Despacito"! Тази песен буквално ме кара да стана веднага и да започна да танцувам! Толкова е свежа, готина, танцувална и усмихваща, че просто едно голямо евала! Определено хитът на лято 2017.



Новата песен на One Republic - No vacancy също много ми харесва точно защото е адски свежа и ритмична!

И тъй като аз ОБОЖАВАМ гръцка музика, ще ви оставя и любимата си песен за месеца.


YouTube

В тази категория искам да ви споделям прекрасни хора, които съм открила в ютуб и съм започнала да следя и гледам редовно! Тазмесечното ми откритие е Hannah Witton, която прави видеа на сексуална и интимна тематика. Говори на всякакви теми от връзки, месечен цикъл до безопасен секс. Изключително сладка и приветлива! Почти все едно си говорите с най-добрата си приятелка.


Art

Аз съм меко казано обсебена от tumblr и pinterest и обожавам да разглеждам картинки в тези сайтове. Понякога с часове! Не се шегувам. The struggle is real :D Какво да направя, че има толкова много талантливи хора! Иска ми се в тази категория да ви споделям някои от най-любимите ми картинки/фотографии! Надявам се да ви допаднат и на вас.


Случайни

Мириса на идващата и настаняваща се пролет. Топлия пролетен полъх. Прераждащата се природа. О, сакурите! Има нещо толкова магическо в пролетта, което дори не мога да опиша добре с думи. Мога просто да му се наслаждавам любвеобвилно отстрани.

Кои са вашите открития за този месец?

Усмивки и панди,
Криси

2 comments:

  1. Крисинка, искам още такива постове! <3 A Despacitoo, колко я обичаам! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Прекрасна Мари, ще има още много такива, надявам се! На мен са ми много приятни за писане! <3
      Оххх, такава слабост ми е деспасито. Постоянно си я слушам и си танцувам! Домашни соло партита си правя :D

      Delete